Denice Lundevall
Yoga World
Bara jagMammaträningTräning

Formstatus, uppdatering!

Hela helgen har jag gottat mig med glass, chips och kakor. Det var inte planen haha! Planen är att smaska 1-2 dagar i veckan och inte 3, men nu blev det som det blev. 

Nåja! Vågen pekar neråt och så gör även måtten, inte några braksiffror men det går framåt sakta men säkert. Det sitter framförallt på mina lår och rumpa. På magen med såklart men den drar sakta men säkert ihop sig mer och mer. Det är även där måtten minskat som mest. 

Ett litet felsteg jag gjort är att jag glömde bort att mäta mig när jag startade den här “lilla viktresan”?! Jag vägde mig bara vilket ju är idiotiskt! Så, måtten började jag ta 2/6 men vikten tog jag 25/5… jag har alltså bara mätt mig två ggr men vägt mig tre ggr. Äh, här nedan har ni måtten i alla fall. Planen är även att mäta+ väga på Fredagar men det glömde jag såklart bort i Fredags så det blev igår, Lördag istället. Haha, inte så van vid att väga och mäta mig hela tiden. 

Mått tagna Lör 10/6:

Vikt: -0.3 kg på 1 vecka. -1.9 kg totalt sedan starten 25/5

Midja: -4.5 cm på 1 vecka 

Lår: – 1 cm på 1 vecka

Rumpa: -1 cm på 1 vecka

Maten har gått bra och jag känner mig pigg och alert förutom de dagar då jag slarvar och inte tar en powernap. Jag behöver verkligen göra det varje dag för att orka med känner jag. 

Denna veckas aktivitet:

  • 1 intervallpass utomhus
  • 4 powerwalks 

Nästa veckas plan är två träningspass och 5 promenader. 

Bild från gårdagens promenix, stolt och glad då jag igår vart Mamma till världens bästa Elmo i 3 veckor ?Älskar min lilla familj, älskar mitt underbara liv! Är så tacksam för allt ?

Lämna en kommentar

Hantering av personuppgifter

Denna sida använder information som kan kopplas till dig som besökare, för att förbättra och anpassa upplevelsen. Mer information finns i våra användarvilkor. Läs igenom informationen och klicka nedan om du samtycker.