Denice Lundevall
Yoga World

Alldeles strax drar jag iväg till Factor för lite morgonträning- intervaller närmare bestämt., sen är dagen igång, men först vill jag posta gårdagens träning som blev ett cardiopass fullt utav svett och flås- så jäkla gött!

Den här veckan håller vi på att packa, flytta och renovera så träningen blir när den blir helt enkelt, har svårt att tidsbestämma den som det är nu. Igår blev det tex skit sen träning, MEEEEN den blev av och så skönt det var att få svettas!

Det här passet kan du köra på din “cardio-dag” eller helt enkelt bara lägga in i slutet på din vanliga träning. Varning: det är svinjobbigt så om du lägger den sist i ditt vanliga program- ta det liiiite chill. Om du “bara” kör det här programmet- se till att ta i ordentligt!

Cardio: 1 min on 20 sek off/vila. 3-5 varv

1) Sidohopp på och av mattan, båda sidor 60 sek/sida
2) crossing lunge 60 sek/ben
3) burpee-slam ball 60 sek
4) split squat jump med band i midjan 30 sek/sida
5) core: överkroppstwist med band. 4 låga, 4 i midjehöjd och 4 st i axelhöjd osv.

Lämna en kommentar

Hantering av personuppgifter

Denna sida använder information som kan kopplas till dig som besökare, för att förbättra och anpassa upplevelsen. Mer information finns i våra användarvilkor. Läs igenom informationen och klicka nedan om du samtycker.